Friday 29 June 2012

GURU BITARA,,,mampukah?

arynh adlah ary ke 5 aku bprtikum di SKOLOH.,,dngn mlihat kpd jdual kelas,nmpknya cikgu daini ada dua kelas prlu msuk arynh,,hihi(jntung mmg bgai nk pch)..kwn2 ada jgk kta,,ak xprlu rsa risau sbb dknekan tgs utk mngjr tingktn ENAM shja...diorang kta bdk tingktn enam nh lain dri segi sikap n komitmen jika nk dbndingkn dngn bdk dr tingktn 1,2,3,4 n 5.... tp ak msih ragu2 mmdangkn ini adlh pnglmn prtme aku...jd plbgai prsoalan mulai timbul..kata orang xkenal maka xcinta,,stlh aku msuk ke dua-dua kls trsbt,,ak amt tkjut,,mreka amt spoting,,kdg2 mungkin sikap nkl itu smstinya ada dlm diri setiap insan,tp bg aku prngai bdk2 tsbt msih lg tkwl,,yg nyebbkan aku teruja bila brda di kelas 1A, apbila mreka mmbuat suprise dngn mlukis potret wjh aku dn mngucapkan slmt dtng kepada cikgu Daini..ini smmgnya mmbgkitkn lgi smngt aku,,biarpun ary ini mngkin sesi bknln dngn pljr sje,,tp pd hari ini  ak berazam,biarpun plbgai hlngn n cubaan yg mlnda demi ank bangsa yg tcnta,,aku akn cube utk bthn...yeaaaaah ,,,INSYAALAH...

No comments:

Post a Comment